HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

  • Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2014.04.14. 11:16 Lex D'Arquebus

Everyday life

Egész jól elvagyok, így, hogy új lakás van, mindig van teendő. Újra hozzá kell szokjak olyan dolgokhoz, mint takarítás, mivel már nincs, aki megcsinálja helyettem. :) Jó az átmenet a 15 nm-es szoba puceválása (15 perc), és a mostani többszobás lakás között (1-1.5 óra). Plusz a lakás majdnem üres, tehát ilyen, hogy portörlés még nem is kell. Jó lesz...

Időközben megérkezett a hálószobabútor, még szerencse, hogy szeretek legózni. Eltartott jópár órát, mire abbahagytam. Nem mondom, hogy befejeztem, mert utána még a szekrényajtóval játszani kellett, de este fél tízkor, a félhomályban már sok kedvem nem volt hozzá. Mindenesetre a 6 éves akkusfúró szépen tette a dolgát, pedig nem egy Makita. Csak a végén térdelt le, de akkor is csak az akku miatt. Rendesen kiszolgálta az árát, de most már van egy kis amperszaga, mikor használom. 

Az elején elég vidám voltam, az ágyat és az éjjeliszekrényeket viszonylag emberi idő alatt összeraktam, mondom is magamnak, késő délutánra meg is leszek (3-kor kezdtem el). Aztán jött a komód, ami nem túl bonyolult, de a fiókokkal elég sokat kell vacakolni, a vasalatokat egyesével felfúrni, fiókonként két oldal. 

A legkeményebb a szekrény, egyedül egy 210 magas, 230 széles szekrényt, úgy, hogy nincs ki megtartsa, mikor legalább 6 kéz kellene az elején. Szerencsére sarokba került, ami egész jó támasztékot adott.

Tettem fel a mennyezetre lámpákat is, ide kapcsolódik, hogy ne csak gondolatban tervezz, hanem rakd is ki magad elé az összes hozzávalót és szerszámot, és akkor nem jársz úgy, hogy megtettem az előkészületeket, majd amikor a fúrásra került sor, akkor csaptam a homlokomra, hogy az ütvefúró otthonról van, ami egyet jelent azzal, hogy EU dugó van rajta. Még szerencse, hogy délelőtt voltam a bazárboltban (Brocki Haus), és emlékeztem, hogy láttam olyan hosszabbítót, amin 2 db EU foglalat is van, úgyhogy biciklire fel, és tépés, mert közel volt a záróra. Persze, mikor hazaértem, kiderült, hogy elég nagyvonalúan értelmezték az EU aljzatot, és fél mm-rel kisebb, mint a dugasz. Sebaj, Tarzan erős, a cucc meg gumiborítású, úgyhogy csak belement. :) Most már nem kell sötétben botorkálni az előszobában. 

A fiamat felvették az óvodába, arra is elkerekeztem, hogy milyen. Eléggé körbe van építve, úgyhogy korlátozottan tudtam csak lefotózni, hogy elküldjem az otthoniaknak. Van valami szabályzás, hogy milyen messze lehet a gyerekeknek az ovi, ez nálunk azt eredményezte, hogy gyalog szerintem nincs 10 perc, forgalmas úton egyáltalán nem kell átmenni. Küldtek egy névsort is, 18-an lesznek a csoportban, név alapján magyar egy sem. Lehet megkérdezem az önkormányzatnál, vannak-e egyáltalán magyarok a városban. :) 

DSC_0261.jpg

Vasárnap nihil volt, úgyhogy adtam kicsit a sorozatnézésnek, Vikingek első évad kivégezve (nem rossz, de nem rágtam le a körmöm), valamint a Homeland első évadát gyűröm. Ez ajánlós, nagyon tetszik, de tegnap már belealudtam. 

Szólj hozzá!

Címkék: svájc óvoda szerelés mindennap


A bejegyzés trackback címe:

https://ugrassvajcba.blog.hu/api/trackback/id/tr736028251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása