HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

  • Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2014.04.07. 10:57 Lex D'Arquebus

Internet

Rendeltem otthonra internetet. 2-3 nap szállítási határidőt vállalnak, vagy én is meghatározhatom, mikorra szeretném (értelemszerűen a 2-3 nap után). Nem véletlen a 'szállítás' szó használata és nem 'szerelés', bár ennek a különbségét a megrendeléskor még nem láttam. Szóval megrendeltem, és mivel nem tudok 10 perc alatt hazajutni, szombatra kértem a 'telepítést', megjegyzésbe beírva, hogy jó lenne 9 és 10 óra között, mert utána elég sok teendőnk volt. 

Megkaptam a válasz e-mailt, hogy a megrendelést tudomásul vették. Aztán csend, valamikor péntek este kezdtem gondolkozni, hogy semmi egyéb nincs, nem jött telefon, vagy bármi, hogy akkor mennénk, de arra gondoltam, csak működik a rendszer.

Reggel 8.55-kor csengettek, egy hölgy állt az ajtóban, kezembe nyomott egy dobozt, aláírást, és keziccsókolom. A dobozban egy wifi-kábelmodem kombó, meg egy kábel. Kábelt be a fali csatlakozóba, modem bekapcsol, 1 perc múlva már van is internet. Egyszerű, mint a faék.

Pénteken átruccantunk Németországba, mert kinéztünk neten bútorokat, de megnézés nélkül nem volt bátorságunk megrendelni. Persze ember tervez, isten végez, egyik sem volt kiállítva, amit szerettünk volna. Viszont betértünk egy bevásárlóközpontba, aminek a parkolójában nem emlékszem, hogy láttam-e német rendszámú autót. :) Gondolom mindenki vásárolt a hétvégére.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ugrassvajcba.blog.hu/api/trackback/id/tr45974388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása