HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

  • Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2014.03.24. 08:59 Lex D'Arquebus

Semmise és egy kis antiszociál

Múlt héten sikerült benyaljak egy mandulagyulladásnak indult, végül náthás-köhögéses állapotra érkezett valamit. Ennek köszönhetően úgy döntöttem, hogy a hétvégét maximális pihenéssel és semmittevéssel fogom tölteni. Jelentem, sikerült, és ennek köszönhetően két felfedezést tettem:

1. elkezdtem a Star Wars filmeket nézni, 1-től, szépen sorban. Meglepően másképp jön le a 4. epizód, mivel próbálom belehelyezni az előzményeket, amiket az első három részben láttam. Ha nagyon mélyre nem vájkálok, akkor egész összeszedett és konzekvens a dolog. 

2. Letöltöttem az Elementary (Sherlock és Watson) sorozat első évadát, amit sikerült is kivégezni a két nap alatt. Ajánlom, nagyon bejött, ez látszik is abból, hogy sikerült végignézni. 

Egyéb ügyekben nincs nagyon előrelépés, várakozunk, szervezünk. 

 

Antiszociál:

Lehet nekem alacsony a tűrőképességem, de az utóbbi időszakban igen elharapóztak a dolgok a szálláson. Ma reggelre a tusolóban valaki, általam nem meghatározható piros eszközzel, összefirkálta a falat. Nem kicsit, nagyon. És hozzá kell tennem, hogy nem olyan nációk laknak, akiktől mondjuk elsőre ilyenre gondolnál, hanem főként nyugati civilizációból származó emberek. És nem gyerekek, hanem felnőttek. Eszméletlen. Azt nem tudom, megemlítettem-e, mikor macskakövet találtam a zuhanyzóban. Mi is ennek a normális neve? Kockakő.
A másik, hogy már lassan ki sem megyek a konyhába, olyan állapotok uralkodnak. Ott a sarokban a partvis, de nem ám megfogná az igénytelen állatja, hanem ami leszóródott a földre, ott is hagyja. 
Nem tudom mit sikerült a vasalóval tenni, mintha olvadt vakolat lett volna rajta, alig tudtam leszedni, hogy kivasaljam az ingemet. 
Ezek nevezik magukat embernek? Fogalmam sincs, hogy változott meg a beköltözők szűrése a kiadó cégnél, tavaly ilyenekkel nem kellett foglalkozzunk, teljesen normális emberek laktak, csak az utóbbi 2-3 hónapban jöttek be ilyen balkániasan viselkedő, ámde nem balkáni népek. Döbbenet.

Már vágom a centit. 1 hét és vége. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ugrassvajcba.blog.hu/api/trackback/id/tr215876284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása