HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

  • Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2013.12.16. 10:40 Lex D'Arquebus

December

Itt a tél, ahogy Eddard Stark megjósolta. Hó még nincs, csak a magasabban fekvő helyeken, de a mínuszok már kopogtatnak reggelenként. A múlt hét vége elég eseménydúsra sikerült, de eddig még nem szedtem össze magam, hogy mindezt egy blogposztban is összefoglaljam. Szombaton kicsiny családommal meglátogattuk a zürichi karácsonyi vásárt. Már előtte meglepődtem azon, hogy a főpályaudvaron van minden évben, ami persze jó, mert fedett hely, de tartottam attól, hogy a helyszűke miatt zsúfolásig lesz emberekkel. Nem csalódtunk, néha alig lehetett lépni. Bár ha jól emlékszem a Vörösmarty téren is hasonló helyzet szokott kialakulni délutánonként. Az első csalódás az volt, hogy a puncsot sima papírpohárban adják, nincs lehetőség emlékbögrét vásárolni, mint mondjuk Budapesten, vagy akár Bécsben. A felhozatal mondhatjuk, hogy a szokásos, csecsebecsék, kolbászos, ékszerárusok vannak zömében. A fő látványosság a Svarowski által feldíszített karácsonyfa. Természetesen biztonsági őrrel és üvegfallal körülvéve, hiába Svájc, ennyire azért nem bíznak az emberekben. :)

DSC_0420.jpg

Vasárnap aztán felkerekedtünk, és az egyik lakótárstól kölcsönkapott szánkóval elindultunk Zugerberg-re, mivel ott biztosra tudtam, hogy 22 centiméter hó van. Maga a pálya, meg a lecsúszás ingyenes, csak fel kell odáig menni. Ehhez mérten nem egy 100%-osan profi pályával van dolgunk, de arra, hogy a gyerekkel szánkózzunk pont megfelelt. A kicsi nagyon élvezte, otthon ritkán mentünk el ilyen méretű lejtőre.

DSC_0447.jpg

Hazaindulás előtt beültünk egy kisvendéglőbe, nagyon hangulatos volt, én ittam a ház specialitásából, ami Gingerlove néven futott, narancsos, gyömbéres forróital, nem bántam meg. Nagyon éhesek nem voltunk, úgyhogy bepróbálkoztunk egy sonkás szendviccsel, erre kihoztak egy fél kenyeret megpakolva minden jóval. :) Hazaérkezés után már csak tisztességből vacsoráztam.

DSC_0442.jpg

Most hétvége is eseménydúsra sikerült, pénteken céges karácsonyi parti (azért bárki bármit mond, a Nexonos karácsony hangulatát nehéz felülmúlni), szombaton az egyik srác búcsúpartija, mert költözik Németországba. Tegnap meg sikerült összehozni egy mozit, Hobbit 2. Ha nem a látvány miatt mennél moziba, akkor ne menj el. Ha nem tetszett az első rész, ne menj el. Hosszú, mennek, szokásos. Megpróbáltam megnézni egy másik karácsonyi vásárt tegnap, erre zárva volt. Advent vasárnap. Néztem is ki a fejemből, hogy most akkor mi is van? Viszont volt futóverseny, úgyhogy beálltam a nézők közé kicsit. Még 8 nap és indulás haza, kicsit kipihenni az évet, mozgalmas volt és elég nagy horderejű dolgok történtek. Az új év sem lesz kevésbé nyugis, januárban teljes értékű jómunkásember leszek, úgyhogy kezdhetünk gondolkozni azon, hogy hova, mikor és hogyan költözünk. Ez sem lesz egyszerű feladat, de a nehézségek azért vannak, hogy erősödjünk és megoldjuk őket.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ugrassvajcba.blog.hu/api/trackback/id/tr725694817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása