HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

  • Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2013.09.18. 10:12 Lex D'Arquebus

Hm

Érdekes jelenséget figyeltem meg magamon. Sokkal jobban szemet szúrnak a negatív hírek, mikor megnézem pl. az Indexet, a facebookon is rengeteg a megosztás, ami valami rossz dologról szól. Vajon eddig is ez volt, csak nem vettem róla tudomást? Vagy ha benne élsz, kevésbé veszed észre?

Félreértés ne essék, nem fellengzés vagy nagyzolás, tényleg elgondolkodtatott, hogy eddig is ez volt és csukott szemmel jártam a világban? És most, hogy vannak olyan dolgok, amik miatt jelenleg nem kell aggódjak, másra is oda tudok figyelni, nemcsak a saját gondjaimra, hanem a körülöttem levő világéra is?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ugrassvajcba.blog.hu/api/trackback/id/tr285521874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása