HTML

Ugrás Svájcba

Svájci életem és kalandjaim. Küzdelmek, életvitel, mindenféle fura vagy akár megdöbbentő események.

Friss topikok

• Lex D'Arquebus: @Lex D'Arquebus: Kimaradt egy vessző. Helyesen: Nem, Zürich volt a székhely... (2015.08.27. 08:36) Szabadnap
  • firg_firg: Hello, a paratartalom a penesz miatt fontos. Sok lakas hajlamos a peneszedesre. A mienk kb 10 eves... (2014.04.06. 09:50) A whole new world...
  • Lex D'Arquebus: Tudod fura, hogy ittlétem alatt összesen egy magyar sráccal alakult ki valami barátságféle, pedig ... (2014.02.11. 13:40) Mindenféle
  • Péter Ruprecht: Papírkutya! :)))) (2013.09.03. 12:09) Határok, első rész
  • Péter Ruprecht: Na végre, hiányoztak már a postok! Rupiék örülnek, hogy jól érzitek magatokat. A családi látogatá... (2013.08.21. 06:28) Pótlék

2013.09.01. 14:25 Lex D'Arquebus

Határok, második rész

Folytatás innen

Eltartott egy darabig, míg a többiek leértek. Igazából ketten lejöttek a fogaskerekűvel, ketten pedig visszafelé is gyalog jöttek. Nem akartunk tovább várakozni, úgyhogy hárman felültünk a vonatra, és bementünk Luzernbe, mivel maga a kirándulás Alpnachstad-ból indult (maga a hely: Pilatus).

Luzern szintén egy szép város, ugyanúgy van tó, meg folyó, mint Zürichben.DSC_0273.jpg

Valamilyen fesztiválnak nevezett rendezvény volt a Luzern Művészeti Múzeumban, csupa kiöltözött ember, mi meg bementünk közéjük, túrázós cuccban. A gondolatmenet az volt, hogy rengeteg ennivalót osztogattak, hátha kapunk belőle mi is. Sajnos kellett valami kék papír, amit beválthattál, úgyhogy a tervünk kudarcba fulladt, de jól néztünk ki az ünneplősök között hátizsákkal meg sportcipővel. :)

Elindultunk inkább a folyó mentén, keresni valami helyet, ahol le tudunk ülni, bevárhatjuk a többieket, és velük majd enni is tudunk valamit. Közben megcsodáltuk Luzern szépségeit.

A jezsuita templom, a XVII. századból

A Kapellbrücke, egy fából készült híd, ez Luzern jelképe is. 1365-ben épült, a közepén álló torony a régen víztoronyként, őrtoronyként is funkcionált, majd 1993-ban a híd leégett és 1-2 év alatt újra helyreállították.

Belvárosi utcakép.

Az idő elég hamar eltelt, közben megérkeztek a többiek is, és egy olasz pizza után hazafelé vettük az irányt.
Azt hiszem senkit nem kellett nagyon ringatni, hogy elaludjon, eredményes, de fárasztó nap volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.